Værgudene spiller fortsatt på lag med dugnadsgjengen

Godt vær og stor innsats fra Trond Engblad, Kåre Næss og Asbjørn Svendsby gjør susten i ombyggingen av det fjerde lystårnet

Vinter været viser seg fortsatt å være på godsiden i forhold til fremdriften på alle de fire områdene vi jobber, ja såvidt raskt går det nå at vi er litt i forkant av hva vi så for oss tidligere i vinter. Måtte dette vare ved.

Også på taket av de gamle bygningene jobbes det godt der Eivind Børresen har fått opp takrenner. Dette for å spare veggene for fuktighet. I front skal det lages takrenner på gammelt vis i tre.

Vannmannen Eivind Børresen

Også innearbeid står i vinter på “menyen” for dugnadsarbeidet. På bildene under er Steinar Pettersen i gang med å flekke over områder som er slitt, samt å reparere setningsskader. En mindre ombygging for å bedre garderobesituasjonen i Amfigrotta står også på programmet i løpet av våren. Jan Appelgren og Tom Buskoven har gått løs på rydding og omgruppering av alt som er samlet i verkstedet, det som skal være en viktig støttefunksjon for Brottet.

Den nye skjermede uteplassen på Stenhoggerhytta, blir en flott tilvekst for kystledfolket kommende sesong. Ragnar Holte, Ole-Christian Bärnholdt og Kent Bjørge Johannessen i gang med å legge gulvet