Vi trenger vakter til sommerens arrangementer i Brottet – kan du sette av noen timer?

Vi går i møte med nok en spennende sesong i Brottet amfi der musikkspillet Brottsjø er på plakaten. I Brottsjø, som også ble spilt i 2009 og 2010, møter vi et stort ensemble med barn, unge og voksene i et stykke som spiller på både dramatikk, humor og kjærlighet på Hvaler anno 1919. Brottsjø er satt opp med fem forestillinger: ons 11., søn 15, ons 18 og ons 25. juli. Det er generalprøve og førpremiere henholdsvis på mand 09. og tirsdag 10. juli . Forestillingen starter kl 20:30

I august skjer det også spennende ting på scenen i Brottet med to Pink Floyd konserter onsd 08. og tor 09. august. Det er gruppa Norwegian Pink Floyd som vil gi oss to spektakulære konserter 20:00 – 22:00.

For vakthold og service både på parkeringsplassen, i området rundt Brottet og til å betjene kiosken trenger vi  9 – 10 personer pr kveld. En flott gjeng har stilt opp på arrangementene i Brottet hvert år, noe som vi setter stor pris på. Vi trenger imidlertid “påfyll” av nye. Vår oppfordring er derfor:  meld deg til tjeneste – se adresse/mobil under,  gjerne med angivelse av aktuelle dager og hvilken post du kan tenke deg. For de som melder seg til tjeneste,  vanker det billetter til generalprøven/førpremieren på Brottsjø

Med navn, mailadresse og mobil innmeldt, følger vi opp med nærmere beskjed og instruks for vaktholdet.

Vi ser fram til å ha deg med på et hyggelig lag og til flotte forestillinger

paulh@online.no  eller sms til 414 63 771