Vi er i mål!!!……nesten

Arild Johannessen, Paul H og Leif Hansen kan sette tommel opp for dagens inn sats som betyr at alle hovedflatene på taket av Amfigrotta er dekket. Til høyre et bildet fra “mandagsbønnen”.

Tiden med tilfeldige stenhauger og flagrende papp på taket er nå en saga blott. Det er et langt penere og forseggjort bygg som etter hvert skal ta imot nye gjester og publikummere til Brottet og Amfigrotta. Nå gjenstår bare små justeringer, finpuss og opprydding. Den tar vi førstkommende mandag og værgudene fortsatt spiller på lag.

Også i veien pågår det arbeid. Her Jan Vassdal i gang med å legge trekkrør for fiber og rør som skal sikre strøm til “Billetten”

Brygga for alle…

Nordgårdsbrygga har som kjent vært gjenstand for en omfattende saksbehandling for å få denne godkjent. Som en betingelse for godkjenningen stilte kommunen krav om skilting som understreker at dette er en brygge der allmennheten har full tilgang. For oss som har jobbet med dette prosjektet i flere år, har dette vært en selvsagt ting. Når denne betingelsen, som kostet oss nærmere kr 5000,- likevel ble knyttet til vedtaket, er det bare å følge opp. I dag fikk vi på plass skilt på alle tre sidene av brygga, samt på bua. Da får vi tro alle er fornøyd og ferdigattest kan utstedes.