Vi styrker tilbudet i Amfigrotta ved Brottet

Amfigrotta , et 100 kvm stort anlegg i tilknytning til Brottet, er primært bygget som garderobe for  det “greske” amfiet der bl.a. Hvaler barne- og ungdomsteater Brottungær har base. De siste to årene har vi imidlertid også opplevd en økende interesse for å benytte “Grotta” til ulike arrangementer, alt fra brylluper, konfirmasjoner, navnefester,  jubileer samt møter og konferanser. Vi ønsker derfor for å styrke tilbudet til de som leier her og brukerne for øvrig. I disse dager gjør vi, sammen med “Brottungær”, innvesteringer som vil løfte stedet ytterligere.

I løpet av morgendagen (26.01.) monteres ferdig en projektor med takfeste,  i tillegg til at vi også har fått på plass et større lerret, 108”.

Også kjøkkenet blir forbedret i disse dager med nye stekeovn og ny “topp”, montert opp av våre egne dugnadsfolk Tom Buskoven og Steinar Pettersen. Den elektriske montasjen står Al Elektriske v/Jarle Larsen for.

Det tredje tilskuddet, nett-tilgang, står også for tur. Her venter vi nå bare på telefrie grunnforhold før vi setter i gang med graving. Før påske bør også dette viktige tilskuddet være på plass.

Velkommen til å leie Amfigrotta. Her kan vi dekke for inntil 60 personer, men vær tidlig ute, allerede nå er de fleste helgene i mai, juni, august og september booket. I juli benyttes anlegget som garderobe. Priser for leie:

Helgen: En dag kr 3.000,-                                                                                                                                                     To  dager kr 3.500,-                                                                                                                                                 Tre dager kr 4.000,-

Ukedager (mandag – torsdag) kr 1.500,- pr dag.

Ønsker du å leie Brottet i tillegg til Amfigrotta, avtales dette spesielt. Prisene er inkludert vask og leie av kjølerom i kiosken like ved (kjøkkenet har to kjøleskap).

For leie kontakt undertegnede på mobil: 41463771 eller paulh@online.no