En merkedag for Hvaler kulturvernforening

En dag for minneboka. Thor Ivar Olsen, Anne-Lise Eriksen og Paul Henriksen mottar Oslofjordprisen fra leder i styret for OF, Inger Johanne Bjørnstad
En dag for minneboka. Thor Ivar Olsen, Anne-Lise Eriksen og Paul Henriksen mottar Oslofjordprisen 2016 fra leder i styret for OF, Inger Johanne Bjørnstad

Hvaler kulturvernforening gikk ut av 2015 som en av tre finalister til den nasjonale frivillighetsprisen. Selv om vi ikke nådde helt opp, var dette en stor anerkjennelse til et dugnadsmiljø der 25 – 30 personer over år  stiller opp til dugnader på Brekke skole, i Brottet, på kystledhyttene, kystlekeplassen og på Nordgårdsbrygga………

Nominerte_Banner_liten

På Oslofjordens friluftsråds årsmøte i dag (7.4.), avholdt på Oslofjordmuseet på Vollen i Asker, ble Hvaler kulturvernforening tildelt friluftsrådets pris, Oslofjordprisen, for 2016. Som leder for styret vil jeg få uttrykke en stor takk og ikke minst stolthet på vegne av de mange som stiller opp uke etter uke, år etter år.  Ja, kanskje vi fikk som fortjent?

Paul Henriksen                                                                                                                                       Stolt leder av Hvaler kulturvernforening