Merk deg datoen for å bestille årets julepresang, et opphold på en av kystledhyttene

mundastua-1mundastua-5OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om du vil overraske venner eller familiemedlemmer med en spesiell julepresang, hvorfor ikke gi dem et eller flere døgn på en kystledhytte og gjerne da på en av idyllene ved Skjelsbusundet; Stenhoggerhytta, Klyven eller Mundastua. Hyttene er stort sett like med fire sengeplasser, to nede og to på hemsen. Se nærmere presentasjon på hjemmesiden til Oslofjordens friluftsråd (OF)

Men, om du vil sikre deg plass i “kremukene” må du være rask. Erfaringen viser at det er et rush for å sikre seg “godbitene” straks disse legges ut. I år er startdato for booking satt til tirsdag 22. november kl 10:00 for medlemmer av OF og torsdag 24. november kl 10:00 for andre. Booking skjer via hjemmesiden til OF.