Bli med på den store sommerdugnaden – ta en vakt eller to i Brottet!

Dere som allerede har meldt  at dere ønsker å stille som vakter i Brottet i sommer, kan se bort fra denne henvendelsen.

På plakaten i Brottet  står det tre forestillinger/konserter. Vi starter allerede om snaut fjorten dager med ny-premiere på musikkspillet Brottsjø, et stykke som spilles: generalprøve (9.7.) og førpremiere (10.7.), fem ordinære forestillinger 11. (premiere), 15., 18., 20., 25. juli

T

Kiosken er en av de sentrale stedene som skal besettes med “vakter” . Her trenger vi minst fire personer som raskt kan betjene flere hundre personer på kort tid. Dernest trenger vi minst fire personer på parkeringsplassen og fire i området rundt Brottet bl.a. for å veilede folk og for å sørge for at bevegelseshemmede og andre med utfordringer, for assistanse.

På barneforestillingen “Kaptein Rødskjegg” 12., 13. og 14.7.  trenger vi 3 -4 i kiosken og 2 på parkeringsplassen

I august med to Pink Floyd-konserter 8. og 9. august trenger vi  8 – 10 vakter hver kveld.

Se vaktlista så langt: VAKTER I BROTTET 2018 – pdf

Veiledning til vaktene:Veiledning til vakter i Brottet sommeren 2018 – justert

Derfor er oppfordringen: still opp for kulturen i Brottet. Det blir garantert en god opplevelse. Melde fra gjør du til undertegnede enten på mail eller mobil: 414 63 771 – paulh@online.no