Dugnad i vater på Amfigrotta

Som jeg har fortalt i flere oppslag den siste tiden så jobbes det nå intenst for å få Amfigrotta, flerbrukshuset i tilknytning til Brottet, innkledd og “stilig” foran årets sesong med premierer på Pinocchio (6.7.) og En Midtsommernatts  Drøm (14.7.). Og det ser ut til at vi skal lykkes, i alle fall med deler av det store bygget. I dag hadde vi en større dugnad både med legging av brosten foran toalettene og panel på vegger og takramme rundt publikumtoalettene. Det som står til rest på forsommerens program kommer på plass mandag, siste dugnadsdag før en velfortjent ferie.

Her et knippe bilder fra en varm og flott dugnadsdag, rimelig langt fra dugnader midtvinters da det er mørkt når vi kommer og mørkt når vi går.

Bjørn Hoff, Steinar Pettersen, Aril Johannessen, Kennet Baarstad, Leif Hansen, Erling Olsen, Thor-Ivar Olsen og Paul H hadde en fin og varm dugnad på Amfigrotta i dag – en dag i vater.