Dugnadsåret 2019 er i gang. Bli gjerne med oss på kystmuseet, i Brottet eller på Brekke

Elisabeth Nordang, Arnt Otto Arntsen, Harald Hansen, Vidar Pedersen, Gunn Karin Karlsen og Anne-Lise Eriksen ønsker gjerne å dele gleden med dugnadsarbeidet med flere på Hvaler. Meld i fra om du vil være med i dette fellesskapet.

2019 er kun to dager gammelt, og med det begynner også et nytt dugnadsår for ildsjelene i Hvaler Kulturvernforening I dag startet gruppa med ansvar for Kystmuseet (Nordgården) sitt arbeidsår med rydding etter julemarked og annet tilretteleggingsarbeid i terrenget rundt det gamle ærverdige gårdstunet på Spjærøy. Mandag førstkommende er dugnadsgjengen i Brottet i gang fra kl 10:00, mens gruppa på Brekke skole følger på onsdag 9.1. kl 15:00. Gruppa på kystmuseet har sin faste dag på onsdager fra ca. kl 09:00 til 12 – 13-tiden.

I dette omfattende  og ikke minst hyggelige arbeidet for fellesskapet på Hvaler er det plass til alle. Det som binder oss sammen er vissheten om at her står trivsel og aktivitet i sentrum og at arbeidet som gjøres kommer mange til gode enten det er på Kystmuseet, i Brottet eller på Brekke. Er du interessert i å være med i en eller flere av disse  gruppene, så meld i fra til undertegnede.

paulh@online.no