Husk årsmøtet i morgen 6.3. kl 18:00 i Amfigrotta ved Brottet

Amfigrotta ved Brottet er stedet når Hvaler kulturvernforening avholder sitt 46 årsmøte i morgen tirsdag 6.3. kl 18:00

Vi minner om at det igjen er duket for årsmøte i Hvaler kulturvernforening, det antatt 46. i rekken. Det er en fyldig årsmelding som legges frem for medlemmene og et regnskap som understreker dette høye aktivitetsnivået. I 2017 hadde foreningen følgende fokusområder:

Området med Brottet, kystledhyttene, den nye Nordgårdsbrygga og gamle Brekke skole

Informasjon og formidling,  og samarbeid med Hvaler kommune bl.a. om å fornye lavettene på Akerøy fort

Les hele den fyldige årsmeldingen  Årsmelding 2017

Velkommen skal du være til et årsmøte der leder av restaureringsarbeidet på DS Hvaler, Knut Stahrfoss Alnæs, forteller som fremdriften i dette flotte kulturhistoriske prosjektet.

Knut S. Alnæs , her sammen med mangeårig “dugnads-kollega” Per- Arild Andersen