Ønsker du å bli medlem i kulturvernforeningen eller kjenner du noen som bør bli?

Ved årsskiftet har Hvaler Kulturvernforening rundt 260 medlemmer, en viktig “grunnmur” både fordi det motiverer å ha faste støttespillere, det gir oss en forutsigbar inntekt og mange av våre medlemmer gjør en flott innsats gjennom ulike typer av dugnadsarbeid. Nå er det mange som tror at medlemskap i Hvaler Kulturvernforening er knyttet til det å gå på dugnad, men så er ikke tilfelle. Medlemskapet er kun knyttet til at du betaler medlemskontingenten som er som følger pr år:

• Individuelt medlemskap – kr 300,-
  • Familiemedlemskap – kr 400,-
  • Organisasjoner, lag og foreninger kr 1000,- (forslag til årsmøtet 2019)

Bildene over  fra Brottet (“Fyret sommerens oppsetting), arbeidet med gamle Brekke skole, fugletårn og Arkimedesskruen i Arekilen og kystlekeplassen er bare noen av de mange prosjektene Hvaler Kulturvernforening jobber med sammen med andre aktører i Hvaler-samfunnet

Selv om vi har en god medlemsstokk, så tror vi med bakgrunn i bredden på arbeidet at potensialet for å øke dette tallet bør være tilstede. Vi vet nemlig at mange “heier på oss” både i Brottet, på gamle Brekke skole, i arbeidet med kystledhyttene, i arbeidet med Arekilen og de mange andre prosjektene vi er knyttet til bl.a. i samarbeid med Hvaler kommune.

Derfor er oppfordringen fra styret: Meld deg inn i dag, så får du giro tilsendt i mars etter vårt årsmøte den 14.

Send en mail til undertegnede : paulh@online.no eller melding til 41463771 eller på Facebook.