Stem kulturvernforeningen og Stiftelsen DS Hvaler fram til seier og ny sjøbod!

Som mange vil være kjent med så har eiendomsselskapet NIPAS AS nominert flere frivillige organisasjoner i en konkurranse der en evt. to av disse organisasjonene kan vinne et prosjekt der ansatte i NIPAS står for materialkostnader og arbeidsinnsats ved gjennomføring. I samarbeid med stiftelsen DS Hvaler er Hvaler Kulturvernforening med . Vårt prosjekt er å få bygget en sjøbod på Nordgårdsbrygga som DS Hvaler skal bruke når båten kommer i drift neste sommer.

Nå ber vi om medlemmers og støttespilleres medvirkning for å nå fram til seier. Tidligere i uken fikk kulturvernforeningen stoppet denne konkurransen da det viste seg at de som stemte kunne klikke ubegrenset fra en maskin eller mobil. Dette førte til at enkelte av våre “konkurrenter” på kort tid oppnådde usannsynlige stemmetall. Nå er dette rettet og stemmetallene korrigert slik at det er kun en stemme pr IP-adresse som gjelder.

Pr i dag har vi rundt 250 stemmer og med det er vi på 6. plass. Skal vi nå opp må vi minst tredoble dette antallet. Derfor kjære støttespillere håper vi på full innsats fra dere nå. Gå inn på link under og klikk på “Hvaler Kulturvernforening” da støtter du vårt felles kulturhistoriske arbeid . Forhåpentligvis er det våre organisasjoner som blir ropt opp når dette skal kunngjøres på juleaften

Takk for at du støtter samarbeidet mellom Hvaler Kulturvernforening og Stiftelsen DS Hvaler.

Paul Henriksen Knut Alnæs