Til huset eller hytta – hva med et historisk kart over øya du bor på?

På bildet over ser du kartet over Spjærøy

Hvaler kulturvernforening kan tilby flotte historiske kart som passer utmerket det være seg i boligen eller på hytta. Det er laget slike historiske kart med inntegnede navn for øyene Vesterøy, Spjærøy, Asmaløy, Kirkøy og Søndre Sandøy. Det arbeides med et tilsvarende kart over Herføl. Nordre Sandøy står også på ønskelista, men så langt er vi ennå ikke kommet.

Vi selger kartene, som er i størrelsen 70 x 100 cm,  til inntekt for kulturvernforeningen: Pris kr 350,- (uten ramme) . Ramme kan du evt. kjøpe på steder som Claes Ohlson, Bohus eller Skeidar  . Ønsker du å få tilsendt kartet, påløper det kr 120,- for porto og emballasje.

Kartene er også et flott alternativ som gave til fødselsdag, innflyttingsfest eller til jul.

Bestilling og avtale om levering, kontakt undertegnede : mailadresse: paulh@online.no  eller mobil 414 63 771.

Betale gjør du på følgende måte: Vipps 15948 eller kontonr.: 5010.06.92187