Bli med til Brottet Kystkultursenter

Navnet “Brottet” er etter hvert godt innarbeidet både på Hvaler og i regionen for øvrig. I erkjennelsen av dette, og at “Brottet” også brukes som et fellesnavn på det rundt 13 mål store området ved Skjelsbosundet, besluttet styret i Hvaler Kulturvernforening tidligere i år å kalle hele området for HVALER KYSTKULTURSENT. Innenfor dette området vil du finne en rekke tilbud som alle bygger opp under vår målsetting om å formidle kunnskap om Hvalers og kystens kultur og historie – vår felles arv.

Petter Skafle Henriksen har laget videoen som gir oss et spektakulært overblikk over området som nå er gitt navnet Brottet Kystkultursenter. Bli med oss på en luftbåren reise over dette mangfoldige området