Disse vant. Vi takker for støtten og innsatsen med loddboka.

Som de fleste andre frivillige organisasjoner, er også Hvaler kulturvernforening avhengig av loddsalg for å møte stadig høyre driftskostnader knyttet til kommunale avgifter, forsikring, regnskapshonorarer, strøm, avdrag og renter. I tillegg har vi både i fjor og i år avsatt halvpartene av inntektene fra loddsalget på Kirkeøy til restaureringen av gamle Brekke skole  Viktig er det derfor at vi har frivillige krefter som synes det er gøy å selge lodd for et formål de tror på og  identifiserer seg med.

Irene - loddLisbeth Pahle og Torild Knudsen - lodd

Irene Storehjelm og Lisbeth Pahle er  to av fem damer som har stilt opp denne forsommeren for å selge lodd både i Ødegården og på Skjærhalden. I tillegg har Unni Arnesen, Bjørg Eilertsen, Ragnhild Nordengen og Hanne Ørdal stått og tilført  kulturvernforeningen et betydelig beløp. Vi er dere stor takk skyldig.

Disse ble i kveld trukket ut som vinnere i kulturvernforeningens sommerlotteri:

1. gevinst, Mariusgenser etter mål: Marie Helene S. Torgersen
  2. gevinst, Premierebilletter på årets oppsetting i Brottet (16.07.): Siri S. Sørensen
  3. gevinst, Arne og Carlos-sokker: Inger Lise Heidenstrøm
  4. gevinst, Billetter til førpremieren på årets oppsetting i Brottet (15.07.): Hege Allerød Larsen
  5. gevinst, Billetter til generalprøven på årets oppsetting i Brottet (14.07.): Heine Andersen