God start på kystledsesongen – allerede er 50 døgn booket!

Kystledhyttene ved Brottet er tilnærmet like og ligger sjønært ved Skjelsbusundet. Tett ved er det lekeplass (kystlekeplassen) med lekeapparater inspirert av kystens liv og historie

Mandag 12.2. var det bookingstart for de 64 kystledhyttene rundt Oslofjorden, hvorav Hvaler kulturvernforening drifter fire av disse i samarbeid med Oslofjordens Friluftsråd. De tre hyttene ved Brottet (Stenhoggerhytta, Klyven og Mundastua) er allerede lagt ut, mens Gamle Brekke skole legges ut noe senere,  med planlagt oppstart fra påske.

Hyttene er vinterisolert med enkel , men funksjonell standard som gir en ekte hytteopplevelse

Allerede etter tre dager registrer vi god interesse for våre tre hytter der 50 døgn er bestilt, naturlig nok de fleste av disse i sommermåneden juli. Fortsatt er det imidlertid ledig plass for de som ønsker et opphold på inntil 5 dager ved idylliske Skjelsbusundet.

Et opphold på kystledhyttene ved Brottet representerer opplevelser av mange slag, både ved selv å kunne ro og fiske, men også ved det yrende båtlivet som utspiller seg i Skjelsbusundet og ved den nye og flotte Nordgårdsbrygga.

Ønsker du å leie en av disse tre hyttene, eller en annen av de over 60 kystledhyttene ved Oslofjorden, gå inn på nettsiden til Oslofjordens Friluftsråd:https://www.oslofjorden.org/hytteoversikt/