Hjelp oss å markedsføre årets julemarked på kystmuseet

img475

Som tidligere meldt arrangerer Hvaler kulturvernforening og Kystmuseet Hvaler sitt tradisjonelle julemarked lørdag 3. desember kl 12 – 15. Her blir det salg fra bodene, mat og drikke, gang rundt treet og ikke minst opplevelser for barna gjennom møte med okse og sau. Det siste er det Hvaler bondelag som stiller med – et nytt og hyggelig bekjentskap i denne sammenheng.

Nå håper vi på hjelp fra medlemmer og andre gode støttespillere i markedsføringen av arrangementet. Del den flotte plakaten julemarked-2016 og informasjon for øvrig med gode venner og familie både via facebook og andre “kanaler” dere måtte ha.

Vi følger opp med ytterligere informasjon så snart komiteen for arrangementet har dette klart.