Hvaler Kulturvernforening og Kystmuseet Hvaler inviterer til julemarked 4. desember

Endelig kan vi igjen invitere til julemarked. Foto: Ida Christin Foss for Fredriksstad Blad

Siden 2009 har Hvaler Kulturvernforening, i samarbeid med Kystmuseet Hvaler, arrangert julemarked på vakre Nordgården. Som det meste av kulturliv og feiringer for øvrig, måtte vi avlyse julemarkedet i 2020. Med åpningen av Norge og fallende smittetall, har vi igjen gleden av å ønske selgere, frivillige foreninger, korps og ikke minst publikum velkommen til julemarked lørdag 4. desember.

Vi kommer nærmere tilbake med praktisk informasjon bl.a. om parkering, men oppfordrer allerede nå dere som ønsker å delta med produkter og informasjon å melde dere på til Anne-Lise Eriksen på mail: anne-lise.eriksen@outlook.com eller på mobil: 900 22 581. I tillegg til Anne-Lise, består komitéen for arrangementet av Gunn Hedberg og Anne-Lill Adamsen Reff.

Da krysser vi fingrene for at vi i fellesskap igjen får til et arrangement som gleder, skaper entusiasme og god julestemning.