Kan din kontingent være av de vi savner ?

I midten av mars, få dager etter at korona-alarmen gikk, sendte Hvaler Kulturvernforening ut kontingenten til sine rundt 250 medlemmer. Kanskje var dette ikke det mest gunstige tidspunkt, men vi valgte nå det slik vi har gjort gjennom flere år. Når forfall nå er vel passert, så viser regnskapet at rundt halvparten har betalt. Det setter vi selvsagt stor pris på. Mer enn noen gang er det viktig for oss å få midler inn. Som i all annen virksomhet løper også våre mange faste kostnader på samtidig som budsjetterte inntekter svikter. Bl.a. gjelder det utleie av Amfigrotta, i Brottet og på kystledhyttene. På Kystledhyttene var det fullt booket for påsken. Der blir det av forståelige grunner stille nå.

Når vi nå står i en situasjon at rundt kr 45.000,- er utestående, så håper vi at du kan sjekke om mailen med fakturaen kan ha havnet i søppelposten eller at du av andre grunner har glemt oss. Vi setter stor pris på om du blir med oss også i 2020.

BLI MEDLEM OM DU IKKE ER

Skulle du som leser dette ikke være medlem, men ha ønske om å støtte oss i arbeidet både på Brekke skole, i Brottet og i vårt mangesidige samarbeid med Hvaler kommune, så er oppfordringen: Meld deg inn. Individuelt medlemskap kr 300,-, Familiemedlemskap kr 400,- Send opplysninger om hvilken kategori medlemskap du ønsker samt post og mailadresser til: paulh@online.no. Faktura blir tilsendt.

Paul Henriksen Leder i Hvaler Kulturvernforening