Bli med inn i den korte, men svært intensive og mangfoldige dugnadshistorien 2004 – 2017

Tilegnet alle dem som deltok, støttet oss og som kommer etter oss

Bli med oss inn i dugnadshistorien – se link under. Ikke den lange nasjonale hist0rien om folk som  har stått på for fellesskapet. Heller ikke historien om alle frivillige som har bidratt til utviklingen av lokalsamfunnet Hvaler. Det du inviteres inn i,  er historien om en relativt kort, men en svært intensiv periode med dugnadsarbeid, historien som strekker seg fra 2004 til dags dato – historien om dugnadsarbeidet i regi av Hvaler kulturvernforening de siste 13 årene.

For undertegnede har målsettingen med å lage denne oversikten, først og fremst i form av bildedokumentasjon, vært å:

• Takke alle som har deltatt for en fantastisk innsats gjennom flere år
    • Gi en samlet fremstilling av dugnadsarbeidet til alle dem som har støttet oss og som fortsatt støtter oss.
    • Gi et enkelt og oversiktlig bidrag til dem som om noen år både skal skrive kulturvernforeningens historie og kanskje et neste bind av bygdeboka.

fc3b8rste-etappe-mot-vetenragnhild-og-saeming

Frivilligheten  – de bærende krefter.

Dugnadshistorien: dugnadshistorien-versjon-utsendt-2-12

NB: Vær tålmodig da det kan ta et par minutter å laste ned dokumentet fullt av bilder