En fantastisk gjeng takkes for årets dugnadsinnsats

De som i fag kunne markere nok et spennende og mangfoldig dugnadsår både i Brottet og på Brekke var: Jan Berntzen, Sverre Stene, Paul H, Thor-Ivar Olsen, Eivind Børresen, Ragnar Holthe, Anne Lise Person, Steinar Pettersen, Frode Lund, Birgit Sandstrøm, Espen Wistner, Jonas Jonassen, Leif Hansen, Kennet Baarstad, Ragnhild Nordengen, Erling Olsen, Jan Arntzen, Arnt Otto Arntsen, Asger Bentzen, Arild Johannessen,Carsten Henriksen, Kjell Ole Brobakken, Anne-Lise Eriksen, Helge Olav Lilleheier, Petter Wistner og Jan Vassdal med Rita Wiborg bak kamra
De som i dag kunne markere nok et spennende og mangfoldig dugnadsår både i Brottet og på Brekke var: Jan Berntzen, Sverre Stene, Paul H, Thor-Ivar Olsen, Eivind Børresen, Ragnar Holthe, Anne Lise Persson, Steinar Pettersen, Frode Lund, Birgit Sandstrøm, Espen Wistner, Jonas Jonassen, Leif Hansen, Kennet Baarstad, Ragnhild Nordengen, Erling Olsen, Jan Arntzen, Arnt Otto Arntsen, Asger Bentzen, Arild Johannessen, Carsten Henriksen, Kjell Ole Brobakken, Anne-Lise Eriksen, Helge Olav Lilleheier, Petter Wistner , Jan Vassdal med Rita Wiborg bak kamera

Tradisjonen tro inviterte styret i Hvaler kulturvernforening i kveld dugnadsfolket til fest i en staslig pyntet Amfigrotte. Dette som takk for nok et fantastisk år med en rekke større prosjekter enten ferdigstilt eller vel påbegynt både i området ved Brottet og på gamle Brekke skole.

27 av i alt nærmere 35 personer hadde mulighet til å være med da vi inviterte til hjemmelaget får i kål og godt drikke, vel fortjent etter flere tusen dugnadstimer bokført i 2016. Her snakker vi m.a.o. om imponerende dugnadsinnsats som pågår år etter år.

Amfigrotta var pyntet til fest for dugnadsfolket i kveld, et lokale stort sett bygd, ja nettopp på dugnad.

img_0773 img_0771

Kveldens hyggelig treff ga bl.a. mulighet for  Jan Arntzen og Eivind Børresen, to generasjoner dugnadsarbeidere, til å utveksle erfaringer om arbeidet med å ta vare på gamle Brekke skole