Er du klar for å bo i Mundastua fra 1. juli? Vi er klar for å leie ut.

I en rekke oppslag på kulturvernforeningens hjemmeside har vi fortalt om byggeprosessen med Mundastua, den tredje kystledhytta. Dette er en prosess som fortsatt pågår, men pr i dag kan vi si at arbeidet utvendig er tilnærmet ferdig. Det betyr at det kun er noe innvendig  belistning, gulvbelegg og inventar som nå skal på plass. Dermed er vi klar for å si: her kan du bo fra 1. Juli. Når Oslofjordens friluftsråd er klar for å motta bestilling, er ennå ikke avklart, men med vårt klarsignal, har vi tro på at dette vil kunne skje i nær framtid. Følg derfor med på: http://www.oslofjorden.org/portal/page/portal/of/kystleden?displaypage=TRUE&element_id=16217

Mundastua 2Mundastua 5

Mundastua, lengst til høyre på begge bildene ligger kun få meter fra Skjelsbusundet i et spennende maritimt miljø. Utendørsscenen Brottet ligger kun 150 meter unna. Det er gode bademuligheter og lekeplass i området. Kystmuseet finner du også i nærheten, det samme med merket kyststi.

Mundastua 3 Mundastua 4

Utsikten fra Mundastua, Klyven og Stenhoggerhytta er fantastisk med flotte uteplasser. På den nye Mundastua vil det si en veranda på hele 15 kvadratmeter. Innvendig utrusting og standard er lik for alle tre hyttene.

Velkommen til å bo på kystledhyttene i et område som oser av historie og kultur. I motsetning til Klyven og Stenhoggerhytta, er det ikke tillatt med husdyr på Mundastua.