Full innsats i alle ledd

En god hvil, en røk og en kjapp replikk før neste runde med tunge materialer på skuldra. Kennet og Leif står på året rundt
En god hvil, en røyk og en kjapp replikk før neste runde med tunge materialer på skuldra. Kennet Baarstad og Leif Hansen står på året rundt  i arbeidet med Brottet og Museumshavna. Begge flotte representanter for et engasjert og godt miljø

Kveldens dugnad går inn i den lange og gode rekken av dugnader der spennvidden er stor fra arbeid med pulttak over inngangspartiet i Brottet, legging av gulv i den nye kystledhytta til nye kvadratmeter med dekke på Nordgårdsbrygga.

06.06. Gulv06.06. 12 mann i arbeid

Samtidig med at det ble lagt gulv i den den nye kystledhytta ( Per Christiansen, Espen Wistner og Thor Ivar Olsen), ble det jobbet videre med å legge dekke på den rundt 17 meter brede Nordgårdsbrygga. Her vil  høsten gå med før Leif Hansen, Kennet Baarstad, Egil Hauge Pedersen, Asbjørn Svendsby, Carsten Henriksen og Tønis Sørensen kan skåle for avsluttet jobb.

I løpet av kommende uke blir den nye kystledhytta, Mundastua, innredet. 1. juli er det klart for de første gjester på denne perlen ved Skjelsbusundet.

06.06. Alle skal med

Nyoperert, men likevel på plass på dugnadskvelden; Petter Wistner med gode råd til “bryggegjengen” som nå har lagt dekke for å kunne gi bryggeplass til tre nye fartøyer. De tidligere fiskebåtene Venus og Håbet vil snart kunne kalle Nordgårdsbrygga “min hjemhavn”. Med en bredde på rundt 17 meter vil den nye Nordgårdsbrygga også kunne ønske velkommen større fartøyer. Kanskje kan vi ønske Najaden velkommen til Dypedal i 2017? Det er jo lov å håpe.