Hjertelig takk til våre grasrotgivere – bli gjerne med og støtt oss du også!

Penger fra grasrotandelen er bidrag til arbeidet både i Brottet og på gamle Brekke skole

Hvaler kulturvernforening har mange støttespillere både i form av medlemmer, i næringslivet og i det offentlige. En gruppe vet vi lite  om selv om disse hvert år bidrar med et flott beløp til vårt arbeid. Pr i dag er dette 25 personer som gjennom å spille på Norsk Tippings ulike spill bidro med over 17.000,- i 2017. Dette er penger som kommer godt med enten det er til arbeid og aktiviteter i  i Brottet eller til arbeidet på gamle Brekke skole. En hjertelig takk til dere som har registrert dere som grasrotgivere til fordel for kulturvernforeningen og som bidrar på denne måten. Er du en av dem som gjerne vil henge deg på her, så er vårt organisasjonsnummer: 975475972 . Ytterligere opplysninger finner du på link under.