Hvaler Hytteforening med ny gave til Brottet Amfi!

Hvaler kulturvernforening, og Brottet amfi spesielt har mange støttespillere både i næringslivet i det offentlige og i  organisasjoner. En av de organisasjonene som har fulgt oss fra “dag en” er Hvaler hytteforening både i form av pengestøtte, i form av uttalelser da det var strid om Brottets framtid og i form av sitteunderlag for publikum. Nå er hytteforeningen igjen på banen med nye 600 underlag. I sitt brev til kulturvernforeningen skriver leder Mona Flemmen følgende:

Gave til Brottet Amfi
Hvaler Hytteforening har den glede  å kunne overrekke Brottet Amfi 600 nye sitteunderlag for benyttelse under forestillingene fra sommeren 2018. Vi håper disse kan komme til nytte da vi denne sommeren så at det var behov for ytterligere sitteplater.
Hvaler Hytteforening takker også for det gode samarbeidet og mange gode kulturopplevelser for hyttefolket og ser frem til ytterligere samarbeid. ……..
Vi takker for den oppmerksomhet som blir oss til del og den støtte hyttefolket gir oss. Vi ser fram til videre samarbeid i sesongene vi har foran oss.
Paul Henriksen                                                                                                                                                Leder i Hvaler kulturvernforening