Hvaler kulturvernforening har mange å takke.

Oversikten du finner på linken ovenfor, forteller sitt tydelige språk om den meget omfattende støtten foreningen har fått fra oppstarten av arbeidet med Brottet i 2004. Dette gjelder støtte fra næringslivet, Hvaler kommune, Østfold fylkeskommune, organisasjoner og enkeltpersoner.

Når vi nå er i gang med tre store prosjekter, den nye Nordgårdsbrygga, ny kystledhytte og et permanent VA-system til Brottet, opplever  vi den samme støtten og entusiasmen. I denne omgang vil vi derfor spesielt få takke nedenforstående firmaer  for  støtte i form av betydelige rabatter og teknisk bistand.

Takker Byggern12.01.2016 2

Byggern Hvaler ved Hans Petter Delås                 Kystmiljø – Leif Grimsrud AS

Hvaler på sitt beste 2OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bad og miljø ved Rune Svennes                         Entreprenør Morten Nordheim

Ingar LangsholtStolper

Comfort Sarpsborg – Ingar Langsholdt AS          Elektrokonsulenten ved Terje Johansen

Å oppleve en slik sponsorvilje som dette bidrar selvsagt at vi greier å få i havn prosjekter det ville vært umulig for en frivillig organisasjon å gå løs på alene. Det som ikke minst er en meget verdifull side ved den mangesidige støtten, er den motivasjon for dugnadsinnsats dette gir. I sum håper og tror vi at disse prosjektene vil være til glede for både små og store i kystsamfunnet Hvaler.

Vi er dere stor takk skyldig og er oss bevisst det ansvar vi har for å fortelle publikum om den støtten dere gir. I denne sammenheng vil vi nevne at vi arbeider med å få på plass en informasjonstavle som forteller om den betydelige støtten vi har mottatt.

Paul Henriksen                                                                                                                                     Leder i Hvaler kulturvernforening