Nok et julemarked for minneboka – sola slo tåken i tvekamp

Sol og tåke i kamp om makten skapte en trolsk og vakker stemning rundt årets julemarked

Med det femte julemarkedet på kystmuseet vel i havn, kan vi trygt slå fast at åres marked vil ha en høy stjerne i minneboka. Godt over tusen mennesker var innom Kystmuseet på Nordgården lørdag 6.12. Og alle så ut til å kose seg både med mat , drikke, korpsmusikk, et mangfold av salgsboder og salg av plansjer og kart. At sola tok kampen opp med tåka og vant, la på ingen måte noen demper på arrangementet.

I Emilstua var det det god gammeldags julestemning. Det sørget Anne-Marie for også i år.
I stenhoggerboligen Emilstua, sørget Anne-Marie for god gammeldags julestemning også i år.

Kystmuseet Hvaler og Hvaler Kulturvernforening takker alle som bidro til årets julemarked

Paul Henriksen                                                                                                                                         Leder i Hvaler Kulturvernforening