Nytt møte med veggen på gamle Brekke skole

IMG_9723 IMG_9728

Eivind Børresen, Kjell Ole Brobakken og Paul Henriksen utgjorde dugnadsgruppen på sesongens første dugnad.

I dag var det klart for sesongens første dugnad på gamle Brekke skole, der vask og klargjøring av ytterpanelen sto i fokus. Før ferien ble ytterpanelen på frontveggen tatt ned og nummerert. Dagens arbeid, under kyndig ledelse av Eivind Børresen, besto i å vaske hvert bord, fjerne spiker og andre fremmedelementer fra bordene som nå skal males og monteres opp på nytt. Før dette kan skje, må imidlertid stykker av bordene med råte fjernes.  Deler av dette arbeidet utføres på dugnad, mens oppmontering og utskifting av ødelagte bord blir utført av firmaet Svein Rognli.

Onsdag 10. august er det ny dugnad. Eivind , Kjell og Paul kommer med følgende oppfordring: Bli med oss i dette spennende kulturhistoriske arbeidet. Husk også Brekkedagen, lørdag 13. august. Vi kommer nærmere tilbake til programmet for denne dagen.