“og vinnerne ble…..”

Vinnerne av flotte bokpremier er nå klare

Som frivillig forening, med driftskostnader på over kr 200.000,- i året,  er vi helt avhengig av ulike inntektskilder som drift av kystledhytter, inntekter for leie av Amfigrotta og Brottet , medlemskontingent og salg av lodder. I fjor fikk vi enestående hjelp fra dyktige damer som tilførte foreningen rundt kr 70.000,-,!! Takk til Lisbeth Pahle, Ragnhild Nordengen, Bjørg Eilertsen, Karin Olsen, Hanne Ørdal, Unni Arnesen og Irene Storehjelm for den flotte dugnadsinnsatsen. Takk også til alle dere som støtter foreningens arbeid gjennom å ta lodd.

Vi har også ved årsskiftet gjennomført loddsalg både for å styrke driften og som bidra til restaureringsarbeidet på Brekke. Trekningen på de flotte bokpremiene er nå gjennomført med følgende vinnere som resultat:

Gevinst 1 –  «Fra Fredagshølet til Isegran» – Bitte Løvås,

Gevinst 2 –  «Fra Fredagshølet til Isegran» – Anne Mari Kjenne,

Gevinst 3 – «Ytre Hvaler Nasjonalpark» – Rønaug Ruud,

Gevinst 4 – «Sten» – Trond Nilsen,

Gevinst 5 – “Hvaler var leveveien» – Bjørn Reffsgård

Vinnerne vil bli kontaktet i løpet av de nærmeste dagene