Opprydding gir bedre oversikt

Hvaler_Kulturvernforening_logo

Hvaler kulturvernforening er en virksomhet med et bredt engasjement knyttet både til kulturarrangementer, kulturminnearbeid, friluftsliv, informasjonsvirksomhet og ikke minst i form av pågående byggeprosjekter. Dette ønsker vi å fortelle om gjennom vår nettside (blogg) og facebookside. Det vi ser er også at det er en gledelig og økende interesse for det stoffet som legges ut her.

I et forsøk på å skape løpende oversikt, gi bidrag til Hvalers historie samtidig som vi vil fremheve støtten vi mottar både økonomisk og i form av “heder og ære”, har vi lagt om hjemmesiden i håp om å øke interessen for og bedre oversikten over aktiviteten.

Under forutsetning av  at årsmøtet (17.03) gir sin tilslutning, vil selskapet Brottet kultur AS bli lagt ned i sin nåværende form og underlagt kulturvernforeningens styre. Dette betyr også at større deler av informasjonsarbeidet knyttet til Brottet og Amfigrotta vil skje via vår nett- og facebookside. Informasjon for dem som vil leie lokaler eller av annen grunn ha kontakt med oss, vil også ligge her.

Vi håper alt i alt at den smule opprydding som vi nå har foretatt vil bidra til bedre innsikt i, og engasjement for, Hvaler kulturvernforening.