På vei mot sesongslutt – en stor takk til alle frivillige og samarbeidspartnere

Anne Lise Person og de frivillige i Brottet kan stå som eksponenter for de mange som stiller opp hver sommer. Anne Lise gjennom “bøttevis” med vaffelrøre, de frivillige i kiosken og som vakter i området

På vegne Hvaler kulturvernforening vil jeg få takke alle kulturvernforeningens har samarbeidet med i sommer; alle dere rundt 70 frivillige som stiller opp for reparasjonsarbeid, vakter, kioskarbeid, innkjøp eller som på andre måter bidrar for å legge til rette for vellykkede arrangementer. Uten deres trofasthet, entusiasme og positive  bidrag hadde vi ikke kunnet bokføre nok en vellykket sesong i Brottet.

En stor takk også til våre samarbeidspartnere i barne- og ungdomsteateret “Brottungær”. En flott gjeng barn og ungdom har vi blitt kjent med og som har beriket oss med imponerende innsats på scenen. I tillegg har foreldregruppa stått på sent og tidlig både i forberedelsesfasen, i selve gjennomføringen av forestillingene og i apparatet rundt, dette ikke minst imponerende.

Sist, men ikke minst – takk til være mangeårige samarbeidspartnere i produksjonsselskapet “Kultuværste AS” med Hans Petter Thøgersen, Svein Gundersen og Ole Herman Gudim i spissen. Uten deres entusiasme for Brottet hadde vi ikke vært der vi er i dag.

Avslutningsvis takk til publikum som stiller opp. Til dere som ennå ikke har rukket å se komedien “En midtsommer natts drøm”; bruk den muligheten dere har i morgen 4.8. til se latterbomben som avslutter den 13. sesongen med musikkspill i Brottet.

Fra forestillingen “En midtsommer natts drøm” som har siste oppsetting i morgen 4. 8.