Roar Engelberg med sin panfløyte innleder ettersommerens program i Brottet

Roar%20Engelberg[1]

Selv om vi fortsatt skriver midtsommer og forestillingene i Brottet går for “fulle hus” et par uker til, planlegges ettersommerens program med oppstart allerede søndag 7. august da Roar Engelberg, internasjonalt kjent panfløytist, besøker Brottet med sin “stemningskonsert”. Det er en ære for oss å ønske en flott musiker velkommen. Spennende blir det også å få testet Brottets akustikk gjennom et instrument som ikke tidligere har vært benyttet i stenamfiet på Spjærøy.  For tidspunkt og billettpris se plakat under.

Brottet plakat A4 (1)

I pressemeldingen knyttet til konserten skriver Roar Engelberg følgende:

Stemningskonsert
Roar Engelberg presenterer seg som soloartist, i en variert stemningskonsert, der han øser av sitt mangfoldige repertoar.
Det blir tilbakeblikk og nykomponerte låter. Det blir livlig folkemusikk, klassiske perler, kjente viser og evergreens.
Stemningene varierer fra det livlige til det beroligende, perler fra barokken og Vårsøg av Sommerro.
Det blir en trivelig og variert konsert med bred appell, og en lyrisk grunntone, som inneholder mye kjent musikk og litt eksotisk musikalsk krydder.
Konserten blir en musikalsk reise gjennom kjente, såvel som eksotiske musikalske landskaper, som oppleves gjennom
en enslig panfløyte med orkestral backing i egne musikalske arrangementer.
Variasjon er den røde tråden i konserten.
Bli med og opplev stemningene!