TAR VI TETEN I NIPAS’-KONKURRANSEN ALLEREDE I KVELD? VI ER KUN 10 STEMMER UNNA – INGEN GRUNN TIL Å SLAPPE AV!

Fantastisk støtte og engasjement fra våre mange støttespillere har nå ført Hvaler Kulturvernforening, DS Hvaler og Speidergruppa på Hvaler helt opp i ryggen på Moss fotballklubb i konkurransen om å få et prosjekt realisert på NIPAS’ regning.

FORTSETT TRYKKET TIL DOMMEREN BLÅSER AV KAMPEN!

I skrivende øyeblikk mandag kveld har Moss fotballklubb, vår argeste konkurrent ledelsen med 1005 stemmer . I samarbeid med DS Hvaler og Hvalerspeiderne har vi 996, stemmer. Vi har med andre ord redusert et forsprang på 300 stemmer til 10 i løpet av drøyt et døgn. Det lover godt for fortsettelsen, men vi bruker her nettopp et uttrykk fra fotball og håndball; hold trykket oppe, delta med engasjement helt til “dommeren” blåser av “kampen” søndag 29, november

Skjelsbusundet med Nordgårdsbrygga – Foto: Frode Vågdal

Så derfor gode venner og støttespillere, og da spesielt de av dere som ennå ikke har stemt, gjør dette så snart som mulig slik at vi kan få bygget sjøboden på Nordgårdsbrygga med faglig og økonomisk støtte fra NIPAS.

http