83 – 74 – 73

Det tallrekka over henspeiler på er antall døgn kystledhyttene “Stenhoggerhytta”, “Klyven” og “Mundastua” er utleid så langt i år, totalt 230 døgn (perioden påske til siste uke i august), det samme antall døgn vi registrerte for hele 2016. Det betyr med andre ord at vi styrer mot nok en rekordsesong for de populære kystledhyttene ved Brottet. Det vi også ser av disse tallene, er at Stenhoggerhytta, den avgjort mest populære hytta så langt, nå er i ferd med å bli tatt igjen av de to andre hyttene, Mundastua som den nyeste og Klyven etter oppgradering med bl.a. med en flott og skjermet uteplass.

Vi gleder oss over at folk trives og kommer igjen. Ikke minst er det gledelig at kystledhyttene vil tilføre kulturvernforeningen en god og viktig inntekt også i 2017, noe som kommer foreningens øvrige virksomhet til gode.