Arrangementer å merke seg

Vi skriver snart november og det betyr at den forestående julefeiringen vil bli mer og mer synlig hvor enn vi ferdes.  Dette preger også kulturvernforeningens  planlegging. I den forbindelse vil vi allerede nå gjøre deg oppmerksom på to viktig arrangementer:

1. Søndag 27. november kl 17:00. Hyggekveld med allsang i Amfigrotta. Det er Smaalenenes Spellemannslag som i likhet med i fjor står for musikk og sang der vi alle kan bidra.

24.04. Klappsalver24.04. Ann-Lill

Bilder fra fjorårets allsangkveld med “Smaalenenes Spellemannslag” i Amfigrotta

2.    Lørdag 3. desember kl 12:00 – Julemarked på kystmuseet

Mari Rubach - Foto FBjul-i-emilstua

Julemarkedet på kystmuseet, et samarbeid mellom Hvaler kulturvernforening og Kystmuseet Hvaler har blitt en fin tradisjon med mye folk. Her finner du tilbud både til store og små der rammen er “god gammeldags julefeiring”. Sist men ikke minst; her får du kjøpt julegaver til dem som “har alt”.

Bli med oss også i førjulstiden.