Dugnad med “høyt fokus” på HMS

Dugnadene i Brottet foregår for tiden både bakkenært og i høyden. I forhold til det siste. der taket på to tårn i disse dager ferdigstilles, så er det å ivareta sikkerheten i fokus. På dugnader i Brottet skal ingen utsettes for fare. Derfor har vi også investert i sikkerhetsutstyr i form av seler, tau for å hindre fall og hjelmer. Mao HMS har et stort fokus når vi både skal ferdigstille tårnene og senere i år bygge tak på båthuset.

På båthuset nådde vi i dag en liten milepæl da de siste bordlengdene på gulvet ble lagt ferdig. Med dette på plass, gir det gode arbeidsforhold når de store bærende elementene for vegg og tak nå snart skal innplasseres.

Med taktfaste hammerslag er gulvet i båthuset nå lagt. Byggeleder Andreas Pagander, er vel fornøyd med jobben som Johnny Gjerdsbakk, Bjørn Hoff, Kenneth Baarstad og Ragnar Holte gjør. I bakgrunnen Thor-Ivar Olsen i gang med en av flere taksviller.