Foreslå kandidater til Oslofjordprisen 2018!

I 2016 fikk Hvaler kulturvernforening Oslofjordprisen for sitt arbeid med kystledhyttene og kyststien. Her er dugnadsgjengen i arbeid på Stenhoggerhytta ved Brottet

Oslofjordprisen  tildeles personer eller organisasjoner som over tid har gjort en ekstraordinær innsats for friluftslivet i sin kommune eller for et større del av Oslo-fjordområdet. Det er Oslofjordens Friluftsråd  – OF, som deler ut prisen.

Fra overrekkelsen av prisen på Oslofjordmuseet i 2016. Styreleder i OF, Inger Johanne Bjørnstad overrakte prisen til Thor-Ivar Olsen, Anne-Lise Eriksen og Paul H som representanter for kulturvernforeningen.

Eddi Andersen fra Nevlunghavn var den første som fikk prisen i 2015. I 2016 mottok Hvaler kulturvernforening prisen for sitt arbeid med kystledhyttene og merking av kyststier på Hvaler. På årsmøtet i 2017 ble så Fredrikstadmannen Arnt Moe hedret for arbeidet for friluftslivet og båtfolket i Fredrikstad-skjærgården.

I vår del av Oslofjord-området har vi en rekke  personer og organisasjoner som bør være verdige kandidater til denne gjeve prisen som deles ut på OFs årsmøte 5. april 2018. Gå inn på link under og les mer om kriteriene for Oslofjordprisen