Gjør deg kjent med Østfold Historielag

Et utvalg av bildene i innledningspresentasjonen; fra Museumshavna ved Brottet, Nes lense i Glomma, Skiptvedt, gammel og velbrukt potetopptager, Streta ved Askim og Vaskehus ved Larkollen

Fra våre venner i Østfold Historielag n(ØH), har vi fått melding om at historielaget har oppdatert sin hjemmeside i tillegg til å etablere en facebook-side. Sammen med 21 andre lokale (historielag), er Hvaler Kulturvernforening medlem i ØH. Ikke bare har ØH ny nettside, nettsiden presenterer også innledningsvis Hvaler kulturvernforening gjennom tre fine bilder, to fra Museumshavna ved Brottet og ett fra arbeidet med Gamle Brekke skole.

Gjør deg kjent med den nye hjemmesiden og historielagets brede og mangeårige innsats for å synliggjøre helheten i Østfolds brede historie arven vi henter fra denne historien.