Hvaler Sanitetsforening “åpnet” Amfigrotta

Sanitetskvinnene 2 Sanitetsforeningen 11.066. 1

Sist mandag la dugnadsgjengen siste hånd på Amfigrotta ( i alle fall innvendig) og i går ble “grotta” vasket ned. I dag inntok Hvaler Sanitetsforening, som første leietaker dette flotte allbruksrommet i tilknytning til Brottet amfi. Nærmere 30 damer storkoste seg med reker og hvitvin etter å ha fått orienteringer både på kystmuseet og om arbeidene i og rundt Brottet.

Hvaler kulturvernforening er stolt over å kunne tilby et komplett anlegg både med scene og et tilhørende “kulturhus”. Hyggelig er det da at lag og foreninger tar anlegget i bruk, i dag sanitetsforeningen,  den 30. juni Hvaler Rotary med sitt arrangement.

Vi ønsker velkommen til å ta kontakt for arrangementer både i regi av private og lag, foreninger og næringsliv.