Leier du Amfigrotta er det en fordel å være medlem av Hvaler kulturvernforening

Hvaler kulturvernforening har rundt 280 støttemedlemmer, en meget  viktig ressurs for foreningen.  Kontingenten innbetalt fra medlemmene utgjorde i  2017  hele kr 90.000,- , et viktig bidrag til driften av de mange prosjektene kulturvernforeningen er engasjert i. I tillegg stiller en rekke medlemmer opp både i faste dugnadsgrupper og ved arrangementer i Brottet.

På kulturvernforeningens styremøte tidligere denne uka, diskuterte vi hvordan vi kan gi noe tilbake til våre medlemmer. Så langt har vi landet på ett viktig tilbud til de som har dokumentert medlemskap siste året; redusert leie av Amfigrotta, kulturvernforeningens festlokale. Det betyr at om du har betalt ditt medlemskap for 2018 så kan du få leie Amfigrotta til en prisreduksjon på 20 %. Pr i dag opererer vi med følgende utleiesatser:

Ukedag (mandag til torsdag) kr 1.500,-

Fredag, lørdag søndag – 1. dag kr 3.000,-, 2. dager kr 3.500,- ,  3 dager kr 4.000,-

Om du ønsker å benytte deg av dette tilbudet, send en mail til paulh@online.no  eller ring 41 46 37 71.