Strålende julemarked – en dag for minneboka!

Selv om noen ønsket seg et par minusgrader og et lett lag med snø, så tar jeg likevel sjansen på å utrope årets julemarked til et av de mest vellykkede. Bakgrunnen for dette er værgudenes innsats for å skaffe oss en flott ramme; flotte julepyntede hus, flere hundre besøkende, et stort og mangfoldig tilbud av produkter for salg, gang rundt juletreet, ponniridning, nydelig sang og musikk både av korps og barn og sist, men ikke minst – den gode praten med venner og kjente. Dette er tradisjonsbygging på sitt beste. At det også blir noen ekstra kroner til kystmuseet og Hvaler kulturvernforening , er heller ikke å forakte. Bilene under taler for øvrig for seg.

For øvrig viser vi til Fredriksstad Blads billeddekning fra julemarkedet