Takk for flott støtte gjennom grasrotandelen !

Gjennom oppslag i Fredriksstad Blad (papir og nett) kan vi lese om hvilken viktig støtte Norsk Tippings “grasrotandel” er for en rekke lag og foreninger i distriktet. Grasrotandelen er som kjent en ordning der syv prosent av spillerens innsats går til en valgt mottaker og med det bidrar til å støtte frivilligheten. Bidraget betyr ingen reduksjon i spillerens innsats, vinnersjanser eller premie. Les mer om grasrotandelen her: https://www.norsk-tipping.no/grasrotandelen

FBs oversikt viser at Hvaler Kulturvernforening i 2018 kunne bokføre hele kr 35750,- fra 30 “spillere”, et bidrag som økte med rundt kr 8000,- fra året før. Dette betyr mye for en frivillig forening med stor innsats på flere prosjektområder. Styret i Hvaler Kulturvernforening, og de rundt 40 dugnadsarbeiderne som gjennom hele året står på i Brottet, på Gamle Brekke skole, i Arekilen og  på Kystmuseet, takker så mye for at dere har valgt nettopp vår forening som mottaker av denne støtten. Håpet er selvsagt  at vi vil se en økning i andelen også i 2019. Dette betyr mye for oss!

Kulturvernforeningens rundt 40 dugnadsarbeidere takker så mye for støtten gjennom grasrotandelen