En spesiell julehilsen og takk til……

Alle frivillige som stiller opp:

•  under arrangementer på kystmuseet og i Brottet
  • i utvalget for kystledhyttene
  • i utvalget for kystlekeplassen
  • i styret
  • i dugnadsgrupper for utvikling av Brottet og anlegget rundt

Vi hilser også god jul med en spesiell takk til firmaer og offentlige instanser som støtter oss finansielt og på annen måte. I 2014 gjelder det spesielt:

• Berg Sparebank
  • Sparebankstiftelsen DNB
  • Sparebankstiftelsen Østfold og Akershus
  • Hvaler Hytteforening
  • Østfold Fylkeskommune
  • Hvaler kommune
  • Kirkeøy Lions
  • Hvaler Rørleggerbedrift v/Rune Svennes
  • Rørleggermester Ingar Langsholdt
  • Al Elektriske v/Jarle Larsen
  • Reidar Juul Reinersen
  • Bygger’n Hvaler

Sist, men ikke minst takker vi våre 290 medlemmer for støtten og følget

IMG_2070KystledutvalgetIMG_2206

Frivilligheten har gjennom mange år vært en bærende faktor i foreningens arbeidEt nytt og samlet senter for "tekniske tjenester", lyd og lys, vokser fram. Dugnadsgjengen har døpt dette til "Teknisk tårn"Dugnadsfolket er en viktig del av suksessen bak Brottet og området rundt. I kveld ble 25  av disse satt spesiell pris på gjennom god mat og godt drikke.Fem tårn med strømtilgang og bedre arbeidsforhold for dem som jobber med lyd og lys er kommet på plass i 2014Nytt kontor kommer på plass i Amfigrotta.Det er denne flotte dugnadsgjengen som nå gjør seg klar til å legge fliser i Amfigrotta

Kennet Baarstad og Reidar Juul Reinersen var blant de mange som sto på for å sikre Vann og avløp til premieren 16.07.Eivind Børresen, Petter Wistner og Thor-Ivar Olsen kan nå "tre av" med historisk ryggdekning etter å ha levert et stort arbeid med modellen av den optiske telegrafen. Sentrale aktører i arbeidet med Vann og Avløp til Brottet - Rune Svennes, Reidar Reinertsen og Jan Arntzen

Paul Henriksen                                                                                                    Leder I Hvaler Kulturvernforening

.