Hvorfor ikke planlegge neste års nyttårsfest, konfirmasjonen, bryllupet, 60-års laget…….. i Amfigrotta?

Kanskje et underlig spørsmål å stille dagen før vi skal skifte fra 2016 til 2017, men hvorfor ikke allerede nå planlegge leie av Amfigrotta (ved Brottet) for feiringen neste år eller  avslutningen med kolleger til sommeren, den forestående konfirmasjonen, bryllupet, barnedåpen eller det hyggelige treffet med venner som dere har snakket om lenge?

img_9000 img_9019 img_9020

I Amfigrotta kan vi dekke for inntil 60 personer. Ta kontakt for leie enten på mail til : paulh@online.no eller på 41463771. Leiepriser fra 1.1.2017:
Pris pr dag : Mandag til torsdag kr 1500,-
Fredag, lørdag og søndag:
1 dag kr 2.500,-
2 dager kr 3.000,-
3 dager kr 3.500,-

Vask er inkludert i prisen.

Ønsker du å leie Brottet amfi for eksempel for vielse eller annet arrangement, avtales dette spesielt.

sunniva-og-morten-20-08-2016Så langt har vi hatt fire vielser i Brottet amfi

Vi utbedrer Amfigrotta i 2017

img_08851

Dugnadsgjengen på befaring for å planlegge utbedringene som skal gjøres i januar/februar

Gjennom  utleievirksomheten, som vi har stått for i halvannet år nå, har tilbakemeldingene vært svært hyggelige. Imidlertid har vi sett at vi kan forbedre standarden ytterligere både når det gjelder kjøp av ny oppvaskmaskin (steamer), ved bedre kjølekapasitet og ved å tilrettelegge kjøkkenet på en bedre måte. Dette arbeidet skal dugnadsgjengen i gang med fra andre uke i januar til midten av februar. Det vil derfor være stengt for utleie i denne perioden.

Velkommen til å leie Amfigrotta eller Brottet. Da støtter du også det mangesidige arbeidet til Hvaler kulturvernfornening.

Da ønsker vi dere alle en riktig fin nyttårsfeiring og ikke minst et godt og fredelig nytt år.

Paul Henriksen                                                                                                                                       Leder i Hvaler kulturvernforening