Takk for at du følger oss – bli med oss videre!

2015-10-15-15-56-20deling-av-fat-mister-presisjon

De siste dagene av desember gir oss anledning til å oppsummere året vi nå legger bak oss.  Dette har vi også gjort tidligere, men da med fokus på økonomisk støtte, medieoppmerksomhet og dugnadsinnsats i 2016.

Tilbakeblikk gjør vi også i dag gjennom å sette fokus på den sterke økningen vi registrer i antallet “følgere” både på hjemmesiden og facebook. På begge disse arenaene er økningen meget gledelig med over 1100 følgere på facebook, en økning på over tre hundre siste året.

På facebook har vi nå over 1100 følgere, et meget høyt tall tatt i betrekning foreningens størrelse
På facebook har vi nå over 1100 følgere, et meget høyt antall  tatt i betraktning foreningens størrelse (280 medlemmer)

Det er imidlertid på hjemmesiden at vi opplever den helt store “følger-skaren”. Mens vi i 2015 kunne registrere 10.000 personer som gjorde  28.400 “klikk” på ulike sider (visninger), er tilsvarende tall for 2016 31.600 “klikk” gjort av 14.800 personer. I tillegg vil vi  legge til at i løpet av 2016 har folk i over 50 land verden over, med en eller annen relasjon til Hvaler,  fulgt oss . Dette er inspirerende, ja vi blir ydmyke over hvor mange det er “der ute” som finner noe interessant om pågående prosjekter, historiske og kulturhistoriske temaer, reportasjer fra arrangementer og hyggelige meldinger om økonomisk støtte .

Nærmere 15000 personer i over 50 land besøkte kulturvernforeningens hjemmeside i 2016

Da er det bare å si; Takk for at dere følger oss , det inspirerer oss til ytterligere innsats. Følg oss også i 2017!