Varme og trampeklapp avsluttet en flott sesong i Brottet amfi – takk til dere alle som bidro.

Musikkspillet Brottsjø, årets oppsetting i Brottet ble møtt med trampeklapp på premieren 11.07. og flotte anmeldelser både i FB og Demokraten. Da ekstraforestillingen “tonet ut” den 27. var stemningen den samme – velfortjent trampeklapp til hovedaktører og et flott ensemble på 44 personer, store som små. Vi har mange å takke for at årets sesong går inn i historien som minnerik. På vegne av styret i Hvaler kulturvernforening vil jeg  rette en stor takk til :

• et entusiastisk publikum som følger oss år for år
  • et på alle måter fint samarbeid med Kulturværste AS (Hans Petter Thøgersen, Ole-Herman Gudim Lundberg og Svein Gundersen) samt foreldrene til barna i Hvaler barne- og ungdomsteater, Brottungær.
  • våre mange sponsorer og støttespillere både på offentlig side og i næringslivet
  •  det store korpset av frivillige. Uten de rundt 60 personene som stiller opp og bidrar praktisk, som stiller som vakter, som lager vaffelrøre og står for salget i kiosken hadde det ikke vært mulig å få gjennomført en slik sesong.

Takk til dere alle for en minnerik sesong i Brottet. Vi som er med å legger til rette for dette kulturløftet, sitter igjen med opplevelse av varme, trampeklapp, humor og varig vennskap. Dette er en viktig beholdning å ta med seg inn i nye kulturløft i Brottet amfi, forhåpentligvis til stor glede både for fastboende og de mange feriegjestene som sikrer  drift og nye satsninger i Brottet amfi.

En sjøbrudden og skrubbsulten Dag Vågsås søker trøst i livgivende vafler og et slikk i øret av sin gode venn Kompis