Har du husket å betale kontingenten for 2019?

Medlemmene i Hvaler kulturvernforening er en viktig del av grunnmuren i foreningens mange gjøremål. Dette gjelder både ved direkte deltagelse i prosjektene, men ikke minst i form av økonomisk støtte gjennom medlemskontingenten.

Medlemskontingenten ble sendt ut til de aller fleste på mail i slutten av mars med forfall 08.04. En god del har allerede betalt sin kontingent, men det gjenstår fortsatt et større antall som står med ubetalt beløp, kr 300,- for enkeltmedlemmer og kr 400,- for familier. Fint om du betaler med oppgitt KID-nummer. Skulle du ikke ha dette, er vårt kontonummer 5010.06.92187. Husk å merke innbetalingen med navn.

Vårt håp er nå at du som er medlem, tar en titt i innboksen for å finne mailen med vedlagt faktura. Håpet er at vi fortsatt skal ha en god stamme av medlemmer med oss i alt det spennende kulturvernforeningen er engasjert i.

Med håp om snarlig innbetaling fra de som står med rød skrift

Med hilsen