Hvaler kulturvernforening til finalen!!!

Hvilken beskjed å få; vi er i finalen om den nasjonale frivillighetsprisen

fc3b8rste-etappe-mot-vetenOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAimg_0594[1]

Pulter på flyttefot 22015-10-15 15.54. Sten tilbake

Så kom beskjeden vi knapt hadde trodd var mulig; dugnadsfolket i Hvaler kulturvernforening er i finalen om årets nasjonale frivillighetspris. Det er et stort engasjement både på Hvaler og i området for øvrig som har bragt oss fram til finalen der vi konkurrerer med to ildsjeler – se link under.

En jury på fem medlemmer skal nå avgjøre hvem det er som stikker av med årets pris på kr 50.000,- tildelt av Norsk Tipping. Kl 17:00 førstkommende torsdag (3.12.) blir dette klart da kulturminister Thorhild Widvey står for prisutdelingen i Oslo.

En hjertelig takk til alle dere som har stemt oss fram. Uansett hva som måtte skje nå, oppleves dette som en stor tillitserklæring og motivasjon for videre innsats for fellesskapet. Vi er stolte og føler oss beæret av å være i en slik posisjon.

Paul Henriksen                                                                                                                                        Leder i Hvaler kulturvernforening