Mandagsdugnad under fullmånen

Munda 23.11. 2 Munda 23.11.2015 1        I lyset fra diverse lyskastere og en tilnærmet fullmåne, kom vi et godt stykke videre også denne mandagskvelden både på kystledhytta og den nye brygga. Taksperrene er oppe og duk er lagt over hele taket. I løpet av november/tidlig desember vil taket på Mundastua være på plass og vi kan, straks på nyåret, starte arbeidet med å legge kledning på veggene både innvendig og utvendig . Vi er mao i rute.

Brygga 23.11.

Fremdriften på Nordgårdsbrygga har ikke vært like god. Kulturvernforeningens folk har, med hjelp av entreprenør Morten Norheim, stått på for å sette ned påler fra landsiden . Manglende oppfølging fra firmaet som skulle sette påler fra sjøsiden har imidlertid skapt forsinkelser. Vi jobber nå med alternative løsninger og regner med at vi er i rute i løpet av de første vintermånedene slik at deler av bygga kan tas i bruk innen 1. juli neste år, hele innen utløpet av september.